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2018.12.07

ワーナーブラザーズ社長、エンタメ業界の多様性の必要性について語る

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10月末ロサンゼルスにて、ワーナー・ブラザーズ社長のケビン辻原(ケビン・ツジハラ)はアングロサクソン系企業でのアジア人リーダーとして優秀賞を受賞しました。演説の中で、彼はこの業界における多様性の重要性について語りました。

 

「私たちの妥当性と創造性を維持するためには、新たな声で新しいストーリーを伝える必要があります。グローバルな視点を反映したストーリーを、スクリーン上に映る人々、スクリプトを書く人々、そして編集室の中で魔法をかけている人々の視点から紡がなくてはいけません。

 

女性、有色人種の人々、LGBT +コミュニティ、障害のある人、今まで取り上げられてこなかった人々をカメラの前と後の両方に含めることを、私たちは皆で確実にしていく必要があります。私たちはそれが正しいことを知り、それが機能することを知っています。

 

観客は偉大な物語に飢えており、黒人か白人、アジア系かラテン系、男性か女性か、ゲイ、ストレートかトランスジェンダーかどうかは関係ありません。

 

あるジャンルの映画はうまく広まらない、あるいは観客が多様性のある主演者を受け入れられないと言われます。エンターテイメント業界全体で言い訳を止め、多様なコンテンツをグローバルな観客に売り込む方法をクリエイティブに考えることが必要です…なぜならこの危機的な時代において、我々は共通の人間性を共有しているからです。」

At the end of October in Los Angeles Kevin Tsujihara received a price of excellence for his work as president of Warner Bros. and as an Asian leading an Anglo-Saxon company. During the ceremony speech, he focused on the importance of diversity in this kind of industry.

 

“To maintain our relevance and creative excellence we need to work with new voices to tell new stories, stories that reflect a global perspective, from the faces we see on screen to those writing the scripts and on set, or making the magic happen in the editing room.

 

We all must ensure that there is greater inclusion of women, people of color, LGBT+ community, those with disabilities and underrepresented groups both in front of and behind the camera. We know it is right and we know it works.

 

Audiences are hungry for great stories, and it doesn’t matter if the characters are black or white, Asian or Latino, male or female, gay, straight or transgender.

 

We say that certain genres of film don’t travel well, or that international audiences aren’t open to diverse leads. It is incumbent on the entire entertainment industry to stop making excuses for self-fulfilling prophecies, and instead get creative about the way we market diverse content to global audiences….We share a common humanity, especially in these perilous times.”

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