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2019.12.23

ファッション雑誌VOGUE、2020年、ダイバーシティに取り組む

目次

26人のVOGUE編集長らがダイバーシティや環境へのリスペクトといったトピックに対し重きを置いていくことに合意した。

 

「我々はダイバーシティの価値、個人やコミュニティー、自然環境への責任とリスペクトを支持する26の版から集められた声と話し合った」

 

昨年の段階で、すでにVOGUEに対するイメージはダイバーシティのなさにより議論に上がっていた。それはちょうど、VOGUEが誕生して126年、初めて表紙撮影に黒人写真家を起用した時のことだ。

 

「1世紀以上、VOGUEを発行しているマスメディアであるコンデ・ナストの見出しは文化的な論争を巻き起こし世界中で意義のある変化を推し進めてきた。この新しい取り組みは世界的な到達を見るにあたって我々が協同しようとするとき、何を為すことができるかを浮き彫りにしている」と、コンデナストのチーフエグゼクティブオフィサーであるロジャー・リンチ(Roger Lynch )は述べる。

The 26 chief editors of Vogue agreed to increase awareness  in their publications on issues such as diversity or respect for the environment.

 

“We speak with a unified voice across 26 editions standing for the values of diversity, responsibility and respect for individuals, communities and for our natural environment”.

 

Last year, Vogue’s image was already a  center of a controversy for its  lack of diversity when a black photographer was for the first time in 126 years of Vogue’s existence, author of the magazine’s cover.

 

“For over a century, Condé Nast’s titles have driven the cultural conversation and propelled meaningful change around the world. This new commitment underscores what we can accomplish when we work together to leverage our global reach,” said Roger Lynch Condé’s chief executive officer. Condé Nast is a mass media company owning Vogue.

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