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2020.02.20

アリ・ストローカー(Ali Stroker)、#AerieREALファミリーのメンバーに

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アメリカンイーグルのラウンジウェアとランジェリーのラインであるAerieは、6年前に#AerieREALと呼ばれるキャンペーンを開始した。 モデルの写真編集をやめることにしたのだ。 キャンペーンは、自分の身体への肯定感とダイバーシティを促進しようとしている。

 

「我々はチームとして、ソーシャルメディア全体、業界のイベント、顧客の声に耳を傾け、影響力のあるリアルな女性をフォローしている。我々のロールモデルは、Aerieコミュニティにとって重要な社会的要因と、彼らの日常生活に影響を与える問題を表している。我々は、誰と何がインスピレーションを与えるかに関して、顧客とオープンな会話をしている。 Aerieコミュニティは多様であり、それゆえ顧客のさまざまな背景や信念を代表して、彼らが自分たちの声をすべて聞いてもらえるように感じられることが重要だ」と、AerieのグローバルブランドプレジデントであるJennifer Foyle氏は述べる。

 

2020年の#AerieREALキャンペーンでは、Aerieファミリーは、トニー賞(ブロードウェイのライブシアターでの優秀さを表彰する賞)を受賞した唯一の車椅子ユーザーで女優のアリ・ストローカー(Ali Stroker)を迎え入れた。

以前には、パラリンピックで金メダルを受賞したスノーボーダーのブレナ・ハッカビー(Brenna Huckaby)と、盲目のYouTuberであるモリー・バーク(Molly Burke)を迎えていたこともある。

 

「現在、障害者の包摂を見ると、建前主義のように感じることもあるが、これは私たちが求めているものではない。ブランドが私の障害を好感度を上げるための点数稼ぎに使おうとしていると感じた場合、私は距離を置く。しかし、Aerieは私にそのようなことを一度も感じさせなかった。障害を持つ女性の使用は見せかけのものではなく、私としてはこれ以上感謝のしようがない」とバークは言う。

 

Aerieは最近、障害のある人を対象としたAbilitee Adaptive WearとSlick Chicksの新しいコレクションを発表。このコレクションには、オストミーカバーとインスリンポンプベルトが含まれている。

Aerie, which is American Eagle’s loungewear and lingerie line, launched a campaign called #AerieREAL six years ago. They made a commitment to stop photo-editing pictures of the models. The campaign tries to promote body positivity and diversity to truly represent the customer base and inspire other brands to join the movement.

 

“As a team, we follow and connect with influential, real women across social media, at industry events, and by listening to our customers. Our role models represent social causes that are important to our Aerie community and the issues that impact their daily lives. We have open conversations with our customers around who and what inspires them. The Aerie community is diverse, so it’s important to be representative of the different backgrounds and beliefs of our customers to ensure they feel their voices are heard in everything we do,” said Jennifer Foyle, Aerie’s global brand president.

 

For the 2020 #AerieREAL campaign, the Aerie Family welcomed Ali Stroker, the first and so far only wheelchair actress rewarded by a Tony Award (an Award to recognize excellence in live Broadway theatre).

 

Previously the brand also welcomed Brenna Huckaby, a gold medal Paralympic snowboarder and Molly Burke, a blind YouTuber.

 

“Currently, when I see disability inclusion, it often feels like tokenism, which is not what we need. If I ever feel like a brand is trying to use my disability for “brownie points,” I walk away from the opportunity. But, Aerie has NEVER made me feel that way – their use of women with disabilities is authentic, and I couldn’t be more appreciative of that,” said Burke.

 

Aerie also recently launched a new collection with Abilitee Adaptive Wear and Slick Chicks aimed for people with disabilities, the collection includes among others ostomy covers and insulin pump belts. 

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